Archiwum dla: Sierpień, 2005

Idzie lepsze.

przez , 16.sie.2005, w Bez kategorii

Moj nowy samochod. No, nowy jak nowy, 1991 rocznik, ale ma mniej na budziku niz moj poprzedni.

sm034kadr.jpg

Zajebisty :) Troche wiekszy silnik od Rovera, 1.2. I tak czuc wiecej mocy :) I byl dwa razy tanszy od tamtego. Vauhxall Nova (Opel Corsa bodajze). Wypas.

Miesiac temu rzucilem prace. Miesieczne wypowiedzienie mialem, wiec jakos tydzien temu przestalem pracowac (tydzien urlopu). No i juz od nastepnego poniedzialku zaczynam nowa prace. W call-centre. Dzwonienie do klientow i proponowanie specjalnych ofert (teraz na tapecie sluzba zdrowia, jakis dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne). Lepiej platna praca, ale mniej godzin. Na jedno wychodzi niby. Ale ta praca przynajmniej ma jakas przyszlosc. Zdecydowanie. I mozliwosc awansu (kiedys tam, moze :) )

Ogolnie to kurwa.. idzie lepsze :)

10 komentarze więcej...

Big Brother

przez , 12.sie.2005, w Bez kategorii

ale jaja

2 komentarze więcej...

Wisla

przez , 10.sie.2005, w Bez kategorii

wygrala. I to sie liczy na teraz. U mnie duzo zmian.. czy na lepsze to sie okaze.. narazie zamkniety w sobie strasznie jestem. Jestem i obserwuje. Przygladam sie z boku, probuje sie zdystansowac. Patrzac na swiat, zastanawiam sie. Probuje zrozumiec czemu tak a nie inaczej. Potem probuje zrozumiec siebie. Obie rzeczy latwe nie sa.

3 komentarze więcej...

Szukasz czegoś?

Użyj poniższego formularza:

Nadal nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zostaw komentarz w notce, lub skontaktuj się z nami a zajmiemy się tym.

Blogroll

Kilka bardzo polecanych stron...