Archiwum dla: Grudzień, 2004

ZDALEM!!!

przez , 22.gru.2004, w Bez kategorii

Prawko zdalem!! :))) Hehe.. jestem zajebisty :)
Za drugim razem co prawda, ale i tak jestem zajebisty :] Znam zioma (pozdro Mir :D) ktory 4 razy zdawal, hehehe, a pewnie sa i jeszcze lepsze aparaty :D Tak wiec konkludujac, jestem zajebisty :)

Fajnie kurwa w Polsce jest… pojebany kraj, pojebany rzad, ale kurwa lubie to miejsce… zal mi bedzie kurewsko wyjezdzac za te pare tygodni spowrotem do angolii :/ heh.. wroce tu na pewno, nie ma bata.

5 komentarze więcej...

No i jestem :)

przez , 15.gru.2004, w Bez kategorii

W zanadrzu wiele emocji.. tych milych, jak i zapewne tych mniej milych..

4 komentarze więcej...

Szukasz czegoś?

Użyj poniższego formularza:

Nadal nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zostaw komentarz w notce, lub skontaktuj się z nami a zajmiemy się tym.

Blogroll

Kilka bardzo polecanych stron...