Archiwum dla: Wrzesień, 2004

Kraina Deszczowców.

przez , 14.wrz.2004, w Bez kategorii

Pada.. w sumie to tutaj caly czas pada.. lipna ta pogoda troche, malo slonca.

Zyje. Bedzie juz prawie miesiac jak tu jestem a zarobilem na razie nie za duzo.. troche mnie to irytuje, wiec szerszy opis znajdzie sie tutaj jak znajde jakas konkretna, i dobrze platna prace. A mysle, ze znajde.

Poza tym jest ok. Tylko piwo jakies takie… srednie co najwyzej :/

Aha… taka drobna sprawa o ktorej zapomnialem, pfff… hehe… otoz scialem wlosy. Zostalo jakies 3-5 mm. Dojrzewalem do tej decyzji z tydzien, ale tak bedzie lepiej i juz.

pozdrawiam

3 komentarze więcej...

Szukasz czegoś?

Użyj poniższego formularza:

Nadal nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zostaw komentarz w notce, lub skontaktuj się z nami a zajmiemy się tym.

Blogroll

Kilka bardzo polecanych stron...