Archiwum dla: Kwiecień, 2003

Herbert i Jego Diuna

przez , 27.kwi.2003, w Bez kategorii

Ostatnio, mimo matur, dorwalem sie do dalszych czesci cyklu Franka Herberta o Diunie. Wypozyczylem od razu 3 czesci z biblioteki, Mesjasza Diuny, Dzieci Diuny oraz Bog Cesarz Diuny. Co tu duzo gadac, w 10 dni przeczytalem wszystko, jakies 1200 stron. Niesamowita lektura, polecam wszystkim! Z cyklu zostaly mi jeszcze dwie pozycje do polkniecia, Heretykow Diuny oraz Diuna: Kapitularz. Niestety musze byc powsciagliwy, teraz czytam Repetytorium Przedmaturalne z Polskiego. Ciekawe – ksiazki, ktore lubie przeczytalem w tak szybkim tempie a z jedna ksiazka o jezyku polskim mam takie klopoty. Czytam ja od 2 tygodni a jestem na 70 stronie… heh…

Teraz mam chwilowy dostep do neta, wzialem sie ostro za sciaganie Diuny. Sa dwie adaptacje filmowe, jesli mi dobrze wiadomo – jedna stara, w adaptacji Davida Lyncha, druga nowsza, trzyczesciowa Dune 2000. Ta druga mialem okazje ogladac, co do pierwszej nie jestem pewny. Bo wiem, ze ogladalem cos podobnego, ale mialem wtedy jakies 6 lat, wiec pewnym byc nie moge :) Dlatego chce to dorwac. Co ciekawe w sieci znalazlem rowniez 5 czesci pt. Children of Dune… ciekawe, moze jakis serial… w kazdym razie jest to bardzo interesujace – najbardziej mnie interesuje jak przedstawili oblezienie (chodzi o to, ze go oblazly) przez piaskoplywaki ciala Leta II Atrydy. To musi byc cos niesamowitego :-) Nic tylko sciagac!

1 komentarz więcej...

Pijany koles wczoraj…

przez , 27.kwi.2003, w Bez kategorii

… kiedy podjechalismy samochodem kumpla pod dyskoteke Extreme, wpierdolil nam sie w tylne lewe drzwi. Naspidowany, albo skwaszony… nie wiadomo. W kazdym razie szybciutko odjechalismy. Po dluzszych ogledzinach okazalo sie, ze duza czesc drzwi jest wgnieciona, lacznie z klamka. No to dzwonimy po znajomych „od mokrej roboty”. Najpierw dealer szkolny, koles co to ma naprawde niepokolei w glowie, zabilby kolesia pewnie, ale niestety byl nieosiagalny. Potem do Artka, taki duzy ochroniarz, ale niestety musial sie zajmowac swoim 2-letnim synkiem, wiec nie byl w nastroju do lamania kosci akurat. Jeszcze pare telefonow i dalej dupa. Siedzimy i sie zamulamy. Wreszcze padla niesmiala propozycja – a moze by tak po pyty zadzwonic? :-) Przyjechaly po godzinie wyczekiwania i sledzenia ofiary. Zostal zatrzymany, odwieziony na izbe wytrzezwien, szkoda wyceniona na 240 zeta, poltorej godziny spedzone na komisariacie i po sprawie. A pomyslec, ze gdybysmy sie wczesniej do kogos dodzwonili…. to co by nam z tego bylo? Satysfakcja? Zadna, zwazywszy na wydatek, na ktory by zostal narazony wlasciciel samochodu. A jeszcze by cos gorszego z tego moglo wyniknac, kolo moglby miec kose, albo inny zmyslny gadzet… hih… na cos ta policja w koncu sie przydaje :)

Zostaw komentarz więcej...

Wczoraj…

przez , 25.kwi.2003, w Bez kategorii

… bylismy z klasa na pielgrzymce do Czestochowy. Wiele osob sie mnie pytalo po co jade, skoro jestem niewierzacy. To ostatni wyjazd w grupie z klasa, nastepnym razem w tak licznym gronie spotkamy sie dopiero na maturze – a potem… za jakies 10 lat, jak komus sie bedzie chcialo spotkanie zorganizowac. Wiec warto bylo pojechac. Ogolnie to cala wycieczke pilismy, troszeczke podpalalismy, zwiedzalismy miasto. Milo bylo. Na mszy wytrzymalem jakies 10-15 sekund.

1 komentarz więcej...

Long time no see…

przez , 25.kwi.2003, w Bez kategorii

… maturki probne… Srednia 3.0, z czego angielski to bardzo dobry. No comments… zapierdalam jak maly samochodzik z tym polskim, czytam repetytorium przedmaturalne, chodze na korki. Moze cos z tego bedzie.
Ostatnio mialem mila fuche – przekopywanie ogrodka znajomemu matki. 25 metrow kwadratowych, mordega. Ale przynajmniej troche grosza wpadlo. Bedzie za co dzisiaj pic, zakonczenie roku mialem wlasnie. Kurwa 4 lata chodzilem do tego liceum a oni mi w podziece pluszowego smoka krakowskiego kupuja :-PP Paranoja. Ale niech bedzie, ma mi przyniesc szczescie 6 maja.
W ostatni poniedzialek, tj. w Smigus Dyngus, miala miejsce 18-ka kumpla brachola. Ja nie bylem, ale mlody i owszem. Poszedl a jak wrocil to hoho :) Pol chaty naznaczyl na dzien dobry, a nastepnego dnia tez od kibla sie nie mogl oderwac. Ostro sie strul, biedak jeden. A w najblizszym czasie sporo imprez sie szykuje, hehe, ciezko z nim bedzie.
Komisja wojskowa za mna, kategoria CDD (calkiem do d… :). Nic dziwnego, atopowe zapalenie skory to nie przelewki, kto ma ten wie…
Na metalmanii nie bylem w koncu, jakos tak sie pechowo zlozylo, a i kasy bylo brak. Na Ironow pewnie tez nie pojade, cholera jasna. Biletow chyba zreszta w Krakowie juz brak, wiec nawet jakby mi kasa z nieba spadla to lipa. Heh. Happens. Narazie nie moge myslec o koncertach, na razie trzeba zdac mature i dostac sie na studia. Chociaz do woja na pewno nie pojde… ale i tak chce studiowac… heh…

2 komentarze więcej...

Szukasz czegoś?

Użyj poniższego formularza:

Nadal nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zostaw komentarz w notce, lub skontaktuj się z nami a zajmiemy się tym.

Blogroll

Kilka bardzo polecanych stron...